Massage bokat

Den 19 mars kommer äntligen Helen Helgesson och ska massera Amadeus! :)
Troligen första gången en massör kommer till honom, så ska bli intressant och höra vad hon har att säga om hans rygg och ev andra problem! :)

Igår red vi ut i grimma och barbacka och njöt av livet! Många blir alltid lite chockade av att man rider i grimma... 😉
Innan jag tog in honom var jag i hagen i ca 1 timma, där sätt jag längst bort och solade och Amadeus kom efter han ätit upp höt och gosade (tiggde godis), och sen så ställde han sig med huvudet nästan ovanför mig och sov, vilket jag tyckte var lite kul! Han kunde stå på så många andra ställen men ställde sig hos mig❤ så där stod han och jag satt i ca 30 min innan han vakna till liv och vi gick in! Såna tillfällen förstår jag varför han betyder så mycket som han gör❤



Kommentarer
Sofie

sv; nej, jag kommer heller aldrig mer åka te Grums, så jävla sega och oseriösa :(

2013-03-06 @ 08:24:25
URL: http://sofieeg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0