Resultat + presenter

1maj var ju tävling och jag red på 64,8%! Sadeln passar inte vilket gjorde att Amadeus inte orkade bära upp sig och blev då framtung, vi kunde inte visa oss rättvisa menmen :). 
 
Idag red vi ett stärkade dressyrpass, Amadeus är ojämnt musklad och behöver träna lite mer i vänster så idag blev det mycket förvänd galopp, han var så duktig! Traven är alltid svårare, han blir stark, springer på m,m. Men är super nöjd! Sen efter så fick han beta lite gräs ca 1h :).
 
Igår fyllde jag år och jag fick:
* Bil (kollar fortfarande)
* 400kr 
*Headset
* 700kr på hööks (köpte nya ridskor och flygspray) 
* Ridhjälm 
Helt kär i ridhjälmen, så glad att jag fick den!!! :D uvex perfexxion classic 😍 perfekt till sommaren när JW hjämen blir för varm :)! 
 


Kommentarer
Sofie

sv; hihi jag ska försöka, om du också gör det!!!!! :D
hon åkte till två jättegoa tjejer i Arvika, så det är inte lå långt som tur är! :))

2013-05-14 @ 22:09:56
URL: http://sofieeg.blogg.se
Sofie

sv; ja precis!! :)
jo men kom igen nu, jag vill läsa! :D

2013-05-16 @ 21:25:40
URL: http://sofieeg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0