Amadeus flyttad

Igår flyttade vi Amadeus till By och det känns väldigt bra! Amadeus står ute på natten och får äta lite gräs. Åker till honom idag men sen ser jag honom nog inte på 1-2 dagar :o! Helgjour på Lillerud också under helgen vilket betyder att jag inte kommer träffa honom på hela helgen. Jag överlever nog... 
 
Vi släppte ihop hästarna igår och det hände inget, lite skrik men annars gick Amadeus iväg och åt gräs ;)
Troligen v 25-26 kommer vi ta hand om en unghäst tyg typ rida in den å så. Eftersom jag har sommarlov så har jag tid till att lägga tid på 2 hästar, fast Amadeus kommer alltid komma i första hand! Vilket jag tror kommer bli så sjukt kul!!! Jag kommer nog lära mig en hel del. 
Amadeus njuter och lever livet! Rids ut och ska snart försöka boka en träning :)! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0