Bilder

Lite bilder sen jag red lite dressyr från lördag. Känslan var sådär, men snart så förmodligen kan jag träna igen :D!!!! Har inte tränat på 11 månader och Amadeus blir bara starkare och starkare i munnen, vilket blir när jag rider fel. Jag längtar så himla mycket till att träna, få komma tillbaka dit vi en gång var. Han flyttas till Eda nu till helgen (1juni), och kommer stå där tills 1sep :). Nu ska vi rida ut i grimma/hacket tills vi kan träna ngn gång :) 
 
 
 
Påvägen till stallet såg vi en död älg längs riksväg 61 på ett gärde och på andra sidan viltstaketet, klart var jag och mamma tvungna att gå dit och kolla och inspektera ;).
 
 


Kommentarer
Anonym

Snygg hjälm!:D

2013-05-28 @ 07:15:00
URL: http://sofieeg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0