Amadeus idag

Amadeus fick ridas ut med Amanda på Moster. Var ute ca 2h med skritt, trav och galopp.
På sista "galoppvägen" hem så ser jag ett rådjur som var långt framme, Amanda var längre fram än mig, så kom typ rätt nära och där ser hon att 1 rådjurs bäbis lägger sig ner totalt livrädd. Jag som var så långt bakom säg ju bara mamman och inte bäbisarna , så Amanda visade och där låg det ett litet i skogen och ett i diket. Något av det sötaste jag sett, och livrädda var de, låg helt blickstilla men såg hur de andades hårt och skakade. Tog några kort och gick därifrån, efter ca 10 meter hoppade även de in i skogen efter mamman. Så himla rädda och så himla söta!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0