Lite bilder

Orkar inte skriva något, provridningen gick iaf inte så bra.. Men roligt att de ville ha med mig iaf :D
Amadeus fick vila idag och imrn blir det uteritt igen, alltid lika uppskattat! 
LIte bilder från igår när min lilla pålle latade sig i vårsolen! Kan egentligen inte förstå varför hästarna har täcke i 10+, för Amadeus päls är så himla varm och om jag skulle sätta på ett täcke skulle han dö... Alltså blir hästarna varmare än om vi skulle vara i kortärmad lixom. Men tyvärr så fryser hästarna när vi fryser! 
Idag när vi var nere så hade alla hästar tjocka vintertäcken med hals, även hästar som inte var rakade.. Tydligen i större stall fryser hästarna lättare- konstigt nog..
Ååh jag tror jag dör :*
 
 
 
 
Och gårdagens failbild! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0