Härlig känsla

Amadeus fick massage idag och sällan hon ser så fina hästar, vilket jag tycker är så himla roligt att höra! Även om vi är ute i skogen och busar så klarar han av det! Han var iaf fin i kroppen, men hade späningar i ländryggen/korset, som jag visste och sen lite i nacken och bogarna. Bogarna var såpass lite så egentligen behöver jag inte kolla igenom, men ska boka en ny tid ganska snart för att kolla igenom ryggen igen och då tar hon också bogarna! 
Fick lite mer tips på streching (stav) som jag ska göra några gånger per vecka! Bästa var att han hade bra senor och leder, vilket jag har vart lite orolig för! Så himla rädd för inflamationer i ledor/senor och om han skulle få se skulle jag typ inte våga rida honom igen ;)... 
 
Enda som fattas med Amadeus nu är
*Kolla sadeln
*Åka och knäcka honom 
*Hitta en tränare
 
Iaf, livet leker och jag är så himla lycklig! Jag är så glad att veta att varje dag så står någon och väntar på mig, det bästa med honom är ju att han bryr sig inte och det är så himla skönt! I närheten av Amadeus slappnar jag till 110% och jag skäms inte för att göra knäppa grejer som ingen annan gör typ ;). 
Han är helt klart mitt liv, och den kärlek jag har för honom är så stark att jag skulle nästan dö för honom, nu idag skulle jag inte klara om han skulle försvinna ur mitt liv, jag skulle rasa ihop totalt och livsgnistan skulle försvinna. 
Jag är glad att jag har en trygg klippa att luta mig emot, varje dag! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0