Trög ponnybus

Var fint och varmt väder ute idag, tyvärr hade jag inte kameran med mig.. Hade kunnat bli fina bilder. 
Det var jakt ute i skogen idag så fick inte rida i skogen, utan galopperade på ett jätte lång och platt väg! Så himla skönt och hoppas kunna rida där även när de är varmt ute, såg på vissa ställen att de var stora sten annars var det snötäckt hela vägen. Amadeus ville gärna stoppa, och han stoppade ca 50 gånger, fast på vägen hem kunde vi galoppera hela vägen utan ett enda stopp! 
 
Veckans schema ser ut såhär: 
Måndag: Dressyr på gärdet
Tisdag: Vila
Onsdag; Rider ut
Torsdag: Dressyr på gärdet
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Dressyr/ rida ut- vet inte riktigt än.. 
 
Skolan är rätt slapp, slutar ca halv 3 varje dag, så hinner nästan rida ut när det är ljust! 
Till helgen ska jag till mamma, där av vila och jag ska träffa min saknade kusin Nathalie! 
 
Ska försöka få med någon att ta kort, men det är riktigt svårt, för pappa el mamma vägrar och då har jag ingen annan... 
Dom fryser tydligen ute ;O 
 
Saknar sommaren så otroligt mycket! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0