Hej!

Amadeus vilade igår och vilar idag, på söndag rider ja igen! I torsdags red ja dressyr igen, men det gick inte alls bra.. Han var spänd i steget, och jag blev frustrerad, han sprang mest med sänkt rygg och jag visste inte vad jag skulle göra. Jag har tappat så sjukt mycket under tiden ja inte tränat, tränade sist i juli.. Jag har tappat så mycket, jag känner inte när vi gör fel och jag vet inte hur känslan ska kännas längre.. Vill helst bara rida ut, tills det blir mjukare i marken men då tappar vi mycket igen och jag måste börja om med att rida lång och låg ett tag och inte göra krävande uppgifter, det kommer nog ta ett tag innan det blir mjukt i marken och sen är det dags för tävlingar, och då har jag inte "tid" till att rida lång och låg varje pass. För detta är sista tävlingsåret och då ska jag försöka tävla så mycket som möjligt! 
det tråkiga är att de inte finns någon tränare tillgänlig utan vi måste köra till ett ridhus, och pappa kan/vill inte och mamma kan inte åka 1gång/vecka till Karlstad. 
 
Så får vänta några hundra år igen... 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0