BILDBOMB från idag 30 bilder

Var riktigt fint väder idag och hästarna var på lite bushumör ;)
Amadeus har gått riktigt fint när vi ridit dressyr och jag börjar ställa lite högre krav. Han älskar uteritter och vill inte komma in i från hagen när han har mat kvar.. Springer gärna ifrån mig...;)
Jag längtar så himla mycket till sommaren, och efter sommaren kommer han fortfarande stå ute 24/7, eller om det finns plats kvar, jag har troligen körkort och Amadeus kommer trivas så himla bra, inte vara grinig, inte vara hungrig eftersom han kommer vara utan mat endast när jag grejar med honom i stallet! 
 
Där jag står nu trivs jag så himla bra, trevligt folk och mår riktigt bra där, Amadeus tivs, men inte så jätte bra, och det syns på honom.. efter jag flyttade hit är han grinig, kommer inte när jag kommer för att hämta honom (som han alltid har gjort annars) m,m. Så förhoppningsvis så finns det plats på lösdriften!
 
Bildbomb från dagen: 
 
 
 
 
 
Där ser han faktiskt smal ut :o (bilden ovan)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så himla fint *host* ^
Första fina riktiga bilden när Amadeus stegrar, och jag har längtat med att få en bild på det!
 
 
Jag har världens sötaste ponny! Jag älskar när han kollar sådär oskyldigt! 
 
 
 
Världens finaste, Världens bästa och den Bästa Vännen man kan ha i sitt liv❤
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0