Underbart väder!

Så himla skönt väder ute och jag kunde tex rida ut i min sommar jacka, men blev dock lite kallt mot slutet när vi endast skrittade och det började bli kyligare ute. 
Amadeus har vilat i 6 dagar vilket resulterade en ponny som var rädd för allt, men inget mer än att bara gå ett steg fortare. Ibland är jag riktigt glad att han är så cool som han är, skulle nog inte pallat ha en häst som alltid är pigg, stark, busig m,m. Utan Amadeus är lite lat, men eftersom han är så cool så går det göra massa roliga grejer utan han skulle bli rädd. 
Vi travade en del och tog två galoppsteg i varje galopp, just för han vilat ett tag. Sen var det skritt och trav som gällde! 
 
Eftersom jag var i stallet i ca 6h så fick det blir extra mycket mys med Amadeus! Så massa nya kort, fast alla bilder ser typ lika ut... På torsdag har pappa lovat att bli med att ta kort när jag rider :D
 
Bilder från idag:
Amadeus är nog en av dom finaste ponnyer som går på denna planet!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0