Ledig imorgon

Ska till läkaren och kolla födelsemärken och ev ta bort.
Men bara för man är ledig får man inte sovmorgon klockan står på 05:20 och kl 06:00 sätter jag mig på cykeln och cyklar ner till busstation och åker vidare till stallet och tar ut pållarna!
Jag ska till doktorn 11:00 så kan vara skönt att ha stallet gjort på morgonen och att jag blir lixom ledig på eftermiddagen är helt ok!
Ska äntligen ringa till massören och vi kanske ska köpa halm till min lilla tjockis ! Har gått ner 1kg till i hö't så i dagsläget får han 7kg vilket jag tycker är alldeles för lite, så lite halm vore inte fel! Om vi kunde ha ett ridhus, eller att marken kunde vara mjuk så vi kan arbeta hårdare och Amadeus kan få mer mat! Men nu rids det bara ut och när vi rider ut blir det inte jätte ansträngande ifall vi inte skulle konditions träna varje dag så ;).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0