Fotografering

Pappa blev med idag och fotograferade lite grann.
Amadeus har ju inte gått dressyr på över 2 veckor vilket gjorde honom lite stel, gapade en del (hade bettet han inte älskar, men det enda bettet han inte får sår av), sprang på som en idiot och bättre blev det inte av att han fick klackar, så slutade fort. Men några bilder blev riktigt bra!
 
Något jag aldrig stör mig på i verkligheten men mycket på bild är att det nästan alltid syns vitt i Amadeus öga, och när det syns vitt i ögat ser hästen rädd ut även om Amadeus inte är det. Något jag tycker är fint på Amadeus, men inte fint på bild...

Så himla glad över att jag har en så fin ponny!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0