Det värsta jag vet

Något av det värsta jag vet är när jag har vart dum nog och satte på Amadeus täcke i fredags, vilket resulterar att han har täcke på sig idag och idag är det ca 10+ i solen och Amadeus har täcke... Dåligt samvete, men han överlever ;)! 
 
Amadeus har vilat sen onsdag just för han vart lite halt och sen för jag sytt i ryggen, men imorgon hoppar jag upp på honom (egentligen får jag inte det men) och rider en tur och hoppas på vädret är på min sida så jag kan ta med kameran :).
snart blir det vår och ridbanan kommer att fungera igen vilket gör att jag kan rida mer seriöst igen, under nästan hela vintern har jag endast ridit ut och han skulle behöva arbeta ;). Idag ringer troligen mamma massören och bokar en tid! :) 
 
Längtar så mycket till sommaren! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0