Underbara ponny

Igår som många andra gånger jag inser hur mycket han betyder för mig och hur lycklig han gör mig varje dag- det är guld värt♥
 
Igår var vi ute ca 1 h och hade de super kul, han var pigg ville typ trava hela tiden, när vi skritta så gick de sakta som hans egna takt.. Försöker hålla han framme hela tiden så han kanske får egen bjudning någon gång.
Finns så otroligt mysiga vägar, så galoppera på en smal stig och han fick sträcka ut när de blev lite bättre underlag till att öka farten! Han uppskattade det lika mycket som jag! Ibland är det skönt att släppa alla krav och bara ha kul♥!
 
Han har klarat hösilaget superbra och älskar det så sjukt mycket, han hugger in men tråkigt för honom att han får äta i sånt nät för annars kasstar han i sig maten. Han blir riktigt irritrad och sprakar å har sig med nätet...
 
Idag ska jag planera att tömköra på banan, får se vad jag tömkör med...För glömde mina remar hos mamma, och åker inte dit på förens om 2 veckor. Alltså nästa helg!
 
 
Finaste vän man kan ha♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0