Sadeldoktorn

Idag blir det att åka till Grums för att kolla sadeln, som jag vet till 110% att den inte passar. Men ska bli riktigt skönt att få rida med sadel igen. Även in till Hööks för att köpa nya ridskor till mig :DDDD! Som jag kommer ha i det stall jag står i nu, nu har jag bara haft vanliga skor vilket inte är så bra  :)).
 
Igår red vi ut och Amadeus blev svettig, de har han inte blivit sen vi flytta hit ;). Körde måååånga galoppfattningar, hel tiden tog 3-5 galoppsprång - bröt av - fatta den andra galoppen och så fortsatte jag ända tills de va dags för att trava av ;). 
 
Denna vecka som kommer, kommer jag att praktisera på Eda x). Vi var liiiiite sena så fick bli det snabbaste vi visste ;). Dock måste jag pendla några dagar, vilket är lite jobbigt - skulle bli för dyrt med att stoppa om sadel, betala full stallhyra där jag står nu + betala stallhyra på Norra Mon och dessutom krångligare med all mat å sånt ;). Så Amadeus kommer få stå kvar i Skåre :) (karlstad)
 
som sagt, lägger in lite inlägg när jag själv har tid/lust :), 
 
'


Kommentarer
Sofie

Sariaaa uppdatera!!!!!! ;)

Svar: Nu har ja gjort de!!!! ;D
Saria

2012-10-05 @ 08:39:02
URL: http://sofieeg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0