Glömt att berätta

Är anmäld till en reg debut + la:1! Är över en månad kvar, alltså den 13/10 ! Är så taggad! Även om de inte kommer gå bra, så har vi iaf startat :D! Ska försöka så jag kan anmäla mig även till Säffle den 6/10 , även då en la:1, kanske starta 2 klasser? ;)! 
 
 
Igår red vi lite vilse när vi var på upptäcktsfärd, vi kom ända till Karlstad flygplats, först då visste jag vart jag var. På ett ställe var jag lite väl cool och hade ca 5 meter till ett stort stup , även ett staket på andra sidan. Om Amadeus skulle få för sig att tvärvända så hade vi nog dött båda två. Men vi kom förbi och vi överlevde! 
 


Kommentarer
Sofie

Ååh va kul :D
Lycka till! :D:D

Svar: Tack! :DD
Saria

2012-09-08 @ 12:37:43
URL: http://sofieeg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0