Gårdagens tömkörning

Tömkörde för första gången på väldigt länge, vilket gick sådär. Jah har för höga krav när jag kör med bett. Alltså blir jag är det bättre för både mig och Amadeus att fortsätta tömköra i grimma. Släppte honom lite på banan, så han skulle få jobba mera än vad han gjorde under tömkörningen.
Eftersom han är så lat så var jag tvungen att jaga på honom så han fick bocka runt å ha sig ;). Direkt jag ropa hans namn så stanna han och i slutet löslongera jag hhonom och han gick på en volt runt mig, han är för underbar<3
 
Idag blir det mer krävande uteritt , han ska vara framme och vi kommer köra mycket galopparbete, för trava ute på Amadeus går inte så bra när jag rider på hacket, då han inte vill gå stadigt. Utan i galoppen går det bra och även skritten :)!
 
Fina fina Kurre<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0