Dagens planer

I söndags red jag dressyr, vilket gick bättre än vad det gjort på sista tiden :)!
Igår red jag ut, i mörkret så fick ta allt i reflexväg typ... Varför ja kom ut sent var att jag var tvungen att cykla till stallet , ca 6 km :).
 
Idag så ska jag rida på banan igen, fast i repträns, för att ja vill kunna rida en häst i form utan massa bett å sånt, dock går det inte att ställa direkt så höga krav.
Vi har fått tid hos sadeldoktorn i grums på lördag vilket är perfekt! Har ridit barbacka nu ca 3 veckor pga inte sadeln passar som den ska. Amadeus går inte i form med den så då är det ett tecken på obehag, jag har typ ridit barbacka hela sommarn pga det, men nu fick vi äntligen ut fingern ur rava och beställde en tid.
 
Snart är det la:1 debut, känner mig taggad. Eller 3 helger kvar. Troligen sista tävlingen för i år.
 
Sen har jag lite andra planer jag inte kan säga, för vet inte om det blir av. Men i så fall kommer det stärka mig som ryttare och jag kommer lära mig sjukt mycket. Om jag nu väljer att göra så..
 
Det med Giggs blir inte av iaf, då jag vill mer ha Amadeus hos mig<3.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0