Börjar bli lite nervös

På lördag debuterar vi La:1, börjar bli lite Nervös nu .. Startar tidigt , nr 3. Räkna ut att ja kommer inte starta förens runt 14-15:00 , ganska skönt så slipper gå upp jätte tidigt för att putsa, knoppa , tvätta ben och så ;). Resultatet kommer troligen samma dag, annars kommer de på sön :).
Red dressyr igår, vilket gick sådär, han var fin men jag visste inte vad jag gjorde?. Min ridning försämras varje dag,  jag kan inte rida längre, och rida på andra hästar går verkligen inte, rider som om jag var 5år, igen... Går bra att rida Amadeus, men när jag rider andra så känner ja bara att ja inte kan längre.. Saknar Eda rf så himla mycket, där mådde jag riktigt bra! där träna jah en gång i veckan, det jag behöver göra! Men nu trivs jag och Amadeus så himla bra där vi står nu oxå, fattas bara att träna 1ggn/vecka. Vi har inte tränat för någon på 3-4 mån, ändå så debuterar vi la?.. efter tävlingen blir det måååånga uteritter, skita i träning, bli ännu sämre på att rida andra hästar, men Amadeus skiter i om vi inte tränar, då han älskar att vara ute i skogen! Jag älskar att vara i skogen! Amadeus betyder mer än någon annan, för han finns alltid där, gör mig glad varje dag och lyckan av äga en sån underbar ponny är obeskrivlig❤
 
 
Jag rider dåligt på alla hästar, jag kommer ändå inte satsa på ridning. Sen jag börja rida på Lillerud har jag förstått hur dåligt jag rider. Jag suger totalt på att rida. Nu vill jag inte rida andra hästar, för varje gång så känner jag mig dåligare och dåligare. Har så himla tur att jag får äga en ponny som Amadeus, känna lycka varje dag❤ 
 
Vi har varann och det är allt som betyder något för mig❤


Kommentarer
Anonym

Du är INTE dålig på att rida!! <3

2012-10-11 @ 14:33:50
URL: http://sofieeg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0