Anmäld

Sista tävlingen iår blir nu till lördagen, startar la:1! Har vart på resev typ 1 vecka, men nu kom jag äntligen med! Så hoppas bara att en snällare dommare dömmer som håller koll! Såg nämligen att hon som dömde kan dömma klassen jag ska vara med i.
Så hoppas bara den jag vill dömmer la:1 :).
 
Amadeus får gå ett dressyrpass idag, kanske för hon som står i stallet, annars ensam. Rider igenom la, och ska tänka mycket på skänkelvikningarna.
Jag har testat en grej, som funkar hyfsat på tävlingsbanan, så varje gång jag gör snett igenom så gör jag mellantrav så han får in det i huvudet och förra tävlingen så längde han mer än han någonsin gjort! Så det hjälper lite :).
 
Tävligen är i Arvika så inte så jätte långt bort, men tar väl typ 1 h ändå... Så hoppas på det bästa! Att vi förhoppnigsvis slår den förra %, men de beror lite på dommaren oxå.. Om vi får den stränga så kan vi få lite sämre, men får vi den snälla dommaren kan vi få bättre om Amadeus går lika som han gjorde förra tävligen.
 
Så hiiiimla underbart fin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0