14:42

kl 14:42 startar jag imrn! Kommer försöka vara där runt halv 2, sen lastar vi ur Amadeus 10 i två och pysslar om honom innan jag rider fram honom. Försöker att inte rida fram så länge då han blir så himla seg! 
 
Åker från mamma vid 9, är i stallet ca 10 och då börjar jag med mockning + ger Amadeus lite mat. Sen tar jag in honom och borstar honom ren och sen tvättar jag ben + muggen efter de så knoppar jag. Åker ca halv 1.
Resultatet kommer upp lite snabbt på bloggen efter start , om internet vill funka och bloggappen. Är inte nervös än, men kommer bli under morgonen.. Spec på tävlingsplatsen. Desutom reg debut + la debut.., spännande, men vet redan nu att jag kommer komma sist. Vi har iaf startat, vilket är det jag viljat lääänge men inte vågat, så vi testar och ser hur de går ;)..
 
Han är så himla fin min lilla kille❤
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sofie

Det kommer gå så bra så! :D

2012-10-12 @ 22:44:34
URL: http://sofieeg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0