lite uppdatering

Sitter på skolan och gör inget. Amadeus har gått "hårt" två dagar med mycket galopp, lördags rann svetten ner nästan. Svett i ansiktet var godingen! underbart att rida ut i ljuset!
 
Igår fick han gå lite lugnare, svettig men inte lika mycket! Han gjorde så jag gråt av skratt ett antal gånger, så himla rolig är han när han bestämt sig för en sa, tex igår, så skiter han i vad jag gör och bara drar x). När jag försökte stoppa så började han trava, och allt detta var för att inte gå förbi 3 stenar som låg på bredvid varann. Farligt gråa stendöda grejer ;).
 
Idag hade jag totalt glömt bort att jag ska till clinc, så träffar honom inte idag, han vilar alltså idag!
 
Ljuset i mörkret<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0