Kortfattat

Amadeus vilade igår = benet var mer svullet.... 
Amadeus var på mycket bättre humör och gav mig massa pussar och la sitt huvud på mitt huvudet eller min axel :´) 
 
Idag ska jag köpa mineraler till honom, krafft miner vit. Åker till stallet efter det och pysslar om honom! Ut på en promenad skulle jag tro. 
Sen hem igen och äta massa godis och slappa i soffan hela kvällen! 
 
Kameran åker troligen med också, får se om jag hinner ta lite kort innan det börjar regna eller blir för mörkt så bilderna blir dåliga... Fast borde hinna innan mörkret ;). 
Kommer gå med honom ca 1 h, så jag får röra på mig lite och han får komma ut och röra på sig. 
 
 
Den 28 mars 2013 kommer ett långt inlägg om min och Amadeus tid ihop, då har jag ägt honom 4år!!!! Sen även att våran tid samanlagt blir ca 6,5 år! Helt sjukt att jag sett denna grabb i hela ca(!!!!) 7 år varje dag! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0