Hej

Amadeus fick ridas ut igår kväll i mörkret. Vilket gick bra, vi hade massa reflexer men ingen pannlampa. En gång blev han rädd för en häst? som kom i fullgalopp i hagen, Amadeus tvärvänder och vi sprang ca 10 meter innan jag vände, och då var hästen borta? Skit skumt verkligen. Såg ingen människa nära stallet eller något..
 
Idag så rider vi ut igen, fast med pannlampa idag! Vilket blir lite enklare och jag vågar då traska in i skogen om vi ser något.
 
Idag, eller imorgon ska jag börja med träning för mig själv! Varje morgon innan frukost ska jag ut och springa för att bränna fett ;). Vill ha mycket mindre ben och mage, även om jag inte är fet så kommer jag bli piggare och må bättre. Vill känna mig nöjd, och det gör jag inte idag! Även massa benövningar ska göras så jag orkar rida runt min köttbulle!
Ska försöka äta nyttigare, mera sallad/grönsaker och mindre kolhydrater.
Fast lätt att säga utan att man orkar göra något, jag kan lätt säga saker, men gör det aldrig x)! Får se hur de går med det ;).
 
Igår var Amadeus äntligen sig själv igen, efter ha varit en riktig surgubbe några dagar.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0