Äntligen

 
Svullnaden är nästan borta, kunde inte hålla mig utan hoppade upp barbacka i grimma och grimskaft och skrittade ca 20 min! Tur att man har världens snällaste pålle!
 
Idag rider jag ut lite längre,  i skritt och trav. 
höstlovet har verkligen vart skönt, dock inte legat längre än till typ 8a. Som idag, la mig vid 1 och vakna vid halv 8a... har legat i sängen sen dess och kollat på två program av SOS Sommar. Nu ska jag gå upp för att senare åka till stallet.
 
på veckorna nu kommer jag alltid få rida i mörker, vilket kommer bli såå sjukt tråkigt och jobbigt! Men rider inte på banan för de, utan rider ut för och ha kul!  Pannlampa, reflexer och Amadeus så är jag trygg! 
 
julafton förra året, inte en snöflinga låg på marken... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0