Tjjah bloggen!

Eller neeee ;).
Iaf, Amadeus red jag ut på, lille killen som var ofokuserad. Men söt är han för de ;))
Red ut med Fanny, galoppera hyfsat långt. I galoppen går han själv i  form, han har inte huvudet bland molnen, jag behövde inte ens rida dit honom utan när han fattar galopp så kommer formen av sig själv typ-Underbar kille<3
Imorgon blir det dressyr träning på ridbanan, ska prova ett annat bett, dock 3-delat men med rörliga ringar och lite tjockare. Se vad han tycker om det ;).
Känner mig ganska duktig idag, för när vi hade en längre rast så gick jag ut och sprang ;o SJukt tråkigt och jobbigt! Finns en stor anledning till att skaffa hund- att träna mig själv bättre. Tog 4a km på 20 min ungefär lite mer x).
Har jour imorgon så upp 05:45... Riktigt jobbigt, men tänkte skriva lite på min engelska...
image description
Snart är vi tillbaka, bättre än någonsin<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0