Km!

Nu är det planerat när Eda ska ha KM i dressyr, så jävla bäst! Då ska jag vara med och efter det kollar jag om det är värt att köpa tävlings licens!

Hoppas han inte gapar m,m på tävligen! Ååh nu blev jag jätte taggad! KM går den 6/4, vilket är snart så blir att börja träna nu om underlaget blir bättre vill säga ;). Då blir det alltså att rida på utebanan ist :).

Bild från förra årets KM :D dock gick det askasst på banan, seg och hade ridit utan nosgrimma en längre tid och om jag helt plösligt sätter på den så typ stör det Amadeus på något sätt x). Så det var oxå något som hindrade.



Kommentarer
Sofie

hahaha men så dåligt gick det väl inte ändå, du vann ju ;)

2012-03-10 @ 10:48:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0