Hos pappa

Sitter hos pappa och vill dra till stallet och va där några timmar!
Får kolla lite tv och sen dra till stallet.

Blir att rida på banan, dressyr eller hoppning får vi se ;).
Om jag rider dressyr blir det fokus på övergångar, att han gör halt när jag vill m,m. Det går ju inte att göra öppna i ena varvet då han bara springer på kör upp huvudet. Inte heller skänkelvikning åt ena hållet, så kan inte träna de eftersom jag inte har någon hjälp. Så vet inte hur jag ska göra.
Så vi har liiite problem kvar.

I själva stallet ska jag mocka ut en av sommarhagarna (för det är 2 hästar som stått där hela vintern och ägaren kommer inte att mocka, så jag vill inte att allt gräs som kommer upp ska inte vara "bajs" gräs då hästarna inte äter de. Då blir det mer utfodring med hö ist, vilket inte är så kul.Dock ska ju inte Amadeus stå där på sommarbete, men han ska stå där ett litet tag, så därav kommer jag mocka), sen ska jag ju rida, mocka boxen och allt som hör till :).




Kommentarer
SARA'S HEMLIGHETER

I min blogg skriver jag om saker jag varit med om, med målet att nå ut till andra i samma situation. Jag skriver bland annat om hur jag under två års tid (från när jag var tretton till jag var femton) blev våldtagen av en person som stod mig väldigt nära. Anledningen till att jag skickar den här kommentaren till dig är för att jag vill sprida min blogg så mycket som möjligt, alltid hjälper det någon!

Ha en bra helg! <3

2012-03-17 @ 10:20:32
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0