Glömde berätta

När jag cyklade från stallet runt sju på kvällen så såg jag ett vildsvin.. Skit rädd blev jag, skräll lixom. Det enda vilda djur som jag inte är typ rädd för är råddjur x)!
Första tanken var först rådjur, andra en liten björn (x)) och sist ett vildsvin. Sen såklart tänkte jag det värsta av att den skulle stå i skogen och lura på mig när jag cykla förbi skulle den börja jaga mig x). Ibland kan man att undra hur man tänker, tänker alltid det värsta.
Cyklade som en jubelidiot förbi och kom hem hel ;).
Hoppas på första och sista gången jag ser ett vildsvin ute i naturen. Undra bara hur jag kommer våga cykla till stallet (?).

Iaf, imorgon blir det uteritt med Sanna, en i klassen :). Skojj!
Nej, nu ska jag faktiskt sova så jag vaknar tidigt och kan då åka till stallet hyfsat tidigt :).

Dom är ju ganska söta ändå ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0