Gårdagens ridpasd

Gick såååå dåligt, fick inte alls någon bra känsla och seg var som ja, jag vet vad!
Han var stundtals fin, gjorde en hel del skänkelvikningar och i det svåra varvet klara han faktiskt utan att köra upp huvudet, då blev jag glader :D!
Det värsta är att när han drar upp huvudet blir han tydligen jätte känslig och direkt jag tar i munnen skakar han huvudet, gapar m,m. Sen när han väl slappnar av igen så är det lungt i hans mun. Riktigt jobbigt när han gör så, för det första vet jag inte direkt varför, andra är att jag mår sååå sjukt dåligt av att han gör så. Och för de 3dje så ser det riktigt hemskt ut, som jag skulle typ dra sönder munnen?!
Inget bra ridpass, tagga träning till måndag ist :D!

Nej nu ska jag gå och duscha, sen tagga att skära upp en gris :/. I eftermiddag rider vi på lektion.
Amadeus vilar idag/går promenad!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0