Dagen idag

Hade ju morgon jour, så upp tidigt.
Sen skola, första timmarna hade vi djurens biologi, där prata vi om typ skelett å sånt.
Efter lektion åkte jag till stallet igen för att hämta mina stålhätteskor.

Sen red jag en häst som heter Ronja (en av lilleruds hästar). Gillade henne inte spec mkt, dock var hon inte så skumpig, hon var även väääldigt känslig. Egentligen en bra häst ;).

Sen drog jag till mitt eget stall igen och var där ngr timmar! Mockade hagen, så nu är den "ren" igen ;).
Red ut, var tänkt klättring i sandbacken, men jag tyckte synd om Amadeus + hans senor, så avbröt snabbt och red lite lugnare. Som vanligt ute så var Amadeus ofokuserad och då går han ned huvudet hööögt bland molen och jag får inte direkt någon kontakt.

Imorgon blir det banan, jiho! Pappa blir ev med så jag ev kan ta ett litet skutt med grabben ;). Om det är ledigt, så ska jag försöka hoppa låga stunds, bra för hans rygg de :).

Nu ska jag sova! Trött som faen ;).
Britesse ska ut imorgon på sin första dressyrtävlig (lok), startar Lb:1! Håller tummarna att Britesse sköter sig och inte börjar bråka, som den fuxsto hon är ;). Jag ska dock inte med och kolla, tråkigt men mamma lova mig att skicka sms med resultat :).

Britesse på bilden :D!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0