Dagen idag

har vart i stallet från 7-14, från 7-11 frös jag heeeeela tiden, sjukt jobbigt. Hade  ändå massa kläder på mig + lånade Amadeus ena täcke.
Sen när jag skulle rida så blev jag genast mycket varmare ;). Sköönt!

Idag blev det att klättra i skogen, gick uppför en brant backe som både han och jag tyckte va sjukt jobbigt (sitter inte på ryggen när vi klättrar, utan går bredvid). Sen gick jag med honom hem oxå. Provade ett annat träns idag, som en grimma, men ändå inte! Iaf ingen hävstångseffekt :)!!

Mockade ut hagen igen, städade vid mina grejor. Grejade lite med kaninen innan jag åkte hem så han fick vara ute och hoppa lite, även plockade jag lite gräs som han uppskattade ;).
image description
Anmälde mig till Klubbtävlingen nu, första och kanske sista för i år. Allt beror nu på hur det går med Amadeus mun. Hoppas på det bästa, men man ska aldrig vara för säker!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0