5 saker ni kanske inte visste

*När jag ryktar vid ansiktet/flätar manen på Amadeus så ska han alltid lägga sitt huvud på min axel och stanna där några sek och så fortsätter han tills jag är klar.
*När jag flätar manen och står på en pall så försöker Amadeus alltid att knuffa ner mig, eller försöka få sitt huvud på min axel-Vadå söt!?
*Amadeus får fortfarande lite sår i munnen, anledning till att jag fortsätter rida med bett är att det läker på 2 dagar, han visar inte täcken på att han får ont, och att jag hoppas på att hans hud i munnen ska bli lite hårdare. (har ju varit hos veterinären men dom kunde inte hitta ngt fel).
*JAg ligger efter så sjukt mycket i skolan- 3 uppgifter eng, 3-4 upgifter  svenska, 1 uppgift biologi helt sjukt egentligen!
*Amadeus är ganska smal för att stått, gått lungt så mkt även om han fått över 10 kg hö/dag ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0