Sprang nästan hela vägen

sprang till stallet vid 4a, fastnar alltid vid teven och drar ut på tiden... Tog ca 30 min till stallet, dock så fick jag ju såklart håll i slutet så gick lite och fortsatte att springa sen. I stallet möttes jag av en trött Amadeus som stod i skogen och vilade med resten av flocken! Tog in honom efter lite mys i hagen så borstade/grejade jag med honom ca 20-30 min. Ridturen gick mycket bättre än igår, han gjorde bra skänkelvikningar och hade en bra galopp- inte lika stark vänstergalopp som höger än, men hoppas på att de kommer. Vi red så han fick ta mycket galopp uppför branta och långa backar, det tyckte han var jobbigt och orkade oftast inte sista biten utan var tvungen att bryta av, men jag är så snäll han fick fatta ny galopp tills jag bröt av ;)! Kom tillbaka myste lite extra med honom och sen hämta mamma mig! Gammal bild :


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0