Snabbt

Kortfattat lite om dagen + morgondagen Först så åkte jag till Norra Mon och red en vit liten plutt! Sen drog jag direkt till mitt stall och red ut med mamma, sen efter ridturen hoppade jag upp för att rida lite i halsring, vilket inte funka alls han ville bara till sina kompisar i hagen. Men var allra första gången för mig och ev honom ;)! Att buga fixade han lättare i dag och behövde knappt hjälp! Snart så sitter den även utan att huvudet ska vara under kroppen! Bilder kommer någon dag! Imorgon så drar jag till norra mon vid 09:30 för att rida en lektions häst (hjälper till med igångsättning) , tar samtidigt med Amadeus upp ! Kan ev bli träning för tränare, men om det inte blir det så fixar jag jobb med lite bommar ist ;)!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0