Roligt ridsällskap!

Idag kom Josefin för att rida Giggs! Det var riktigt roligt :)
Vi red bra länge, vet inte riktigt hur länge! Amadeus kändes fin, lite slö men det är han alltid! Amadeus är verkligen så himla mysig! 
Skönt att prata med någon i min egen ålder! :) Det blir flera gånger Josefin kommer å rider Giggs med mig :)! kul!
 
Imorgon drar vi äntligen till ridhuset för att träna lite dressyr! Det är ganska coolt att Amadeus går så sällan på bett, även dressyrtränas sällan och han får ändå bra resultat på tävling! Imorgon drar vi för första gången till ridhuset/banan denna sommar, även hela 7 veckor sen vi tränade för tränare så om tävlingen går dåligt så vet *host* alla varför ;).
Det var även 6 veckor sen vi träna riktig dressyr, annars har jag bara mesridit och inte vågat rida fram honom. Så om han är lite kort i steg, lite seg så vet jag varför, han har på sista tiden under försökt få till bra dressyrpass gått korta steg för jag inte vågat rida fram honom. Mamma får ta med kameran så bilder kommer :)! 
 
Min egna lycka<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0