Måndagen

Gick upp tidigt för att springa till stallet och rida Amadeus och Giggs innan kl 12, och det hann jag! Skulle alltså sticka till Skillingmark :)
 
Amadeus:
Han fick galoppträna i bra uppförsbackar så han fick lite mjölksyra. Var ute i ca 1 h och 20 min. Duktigt var fina killen <3
 
Giggs: Red jag med Amanda barbacka, red på gräset eftersom han haft hovböld så är det inte lämpligt att rida på grus än, så kommer rida dressyr hela veckan med han. Det behöver han verkligen, han är som en unghäst, obalanserad, ostadig i formen , går bakom lod . Han var lugn imellanåt, men blev lite studsig när Amanda galoppera  med Moster, då blev han lite stressad. Men annars skötte han sig riktigt bra! Slappna av, sänkte sig och kom upp med ryggen lite. Jag ramla åtminstone inte av, även om de va nära några gånger när han körde sina egna race x) 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0