Jag lever ;)

Först så sprang jag till stallet, tar ca 30 min! Riktigt bra men får håll 24/7 och även på massa olika ställen... Idag så borstade jag Amadeus ca 1 h innan jag red ut, gisses vad jag hade saknat honom! Ibörjan så skulle han bara till flocken,han gick sååååå sakta och ville bara vändanx) . Han blir lite bortskämd när han får vila ;). Sen var han rädd för allt, stenar, gräs , lite annan färg på gräs, människor, ja verkligen allt möjligt som inte jag såg... Han var inte den roligaste, men kunde ju inte låta bli att skratta åt tönten ;)! Galoppen gick ju inge vidare pga han var "rädd" och kunde inte galoppera.. Mot slutet tog jag en pinne och då bröt han iaf inte av och kunde galoppera vanligt! Jag gjorde många skänkelvikningar vilket gick super bra, lite jobbigare i svåra men annars helt okey! Längtar redan tills imorgon för att få krama om hans hals och pussa hans mule, han är det bästa i livet<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0