Igår

Var hemma hos pappa tills 15:00 sen åkte jag hem till mamma ;). Hos pappa cyklade vi två mil. När jag kom hem så drog jag nästan direkt till stallet för att rida Amadeus, han såg hemsk ut- typ lekt gris som badat i lera... Så fick försöka borsta bort allt damm, efter 50 min så red jag ut. Tog en runda över höjden som vi kallar det. Var även så sjukt nära på att ramla av. Skulle gå förbi en vägbom så försökte jag lyfta benet över, så då hamna jag på sidan och om inte jag hade benet på andra sidan bommen och ett trä som hade kvistar som jag hade i ryggen så hade jag ramlat av... Red barbacka så det blev lite halt när bommen var hög och dum nog att lyfta benet över innan vi ens va bredvid ;)! Nu ska jag gå och äta frukost , kolla tv sen rider jag ut med Josefin någon gång , tror jag iaf :):)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0