Hittat nytt stall

Har kollat lite på blocket och ska maila dom som äger stallet imorgon , det verkar bra! Stora hagar, med in-utsläpp ingår vilket är perfekt! Han ute isf från kl 06 på vardagar och 07 på helger! Då blir det inte heller massa körning för pappa ;)! Fast när dom går in vet jag inte, bara det inte är för tidigt så blir stallet bra! Hoppas bara att det finns kvar! 
Men om det inte finns kvar så letar man bara på nytt ;). 
Jag ska iaf hitta ett nytt stall, nära Lillerud el pappa. Om jag flyttar från Lillerud blir det lite tråkigt då jag umgås mindre med kompisarna. Men man ser dom iaf på skolan :)! 


Kommentarer
tajta bajjan

varför kan du inte bara ha din sneeeela hest på rummet !!!!????

Svar: Din tajta bajja kan ta sig gött i rava... ;)
Saria

2012-07-26 @ 16:50:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0