Typ skönt!

På gympan fick vi ha eget val typ, så drog till stallet och red!
Solen sken och det var så varmt! Som om de va +10 x)
Han var riktigt fin + pigg = vilket ger finare steg ;)!
Han gjorde klockrena skänkelvikningar i trav! Underbar! Gjorde lite öppna i trav vilket satt perfekt det med! Ibland gick han för mkt på tvären.
Höger galoppen kunde bliii så samlad, han tog även galopfattningarn perfekt !
Vänstergaloppen var lite jobbigare att fatta och även hålla sig rund :)! Men han hade inte direkt fyrtaktig heller, utan mer emellan ;)!

Imrn får jag mitt studiebidrag, så eftersom jag har stallet på Lillerud hela dagen och även jour i mitt stall på morgonen, så tänkte jag rida och mocka på morgonen och sen åka till Lillerud å sen in till Karlstad för att köpa mineraler ;D! + kanske något till mig ;)! Är i behov till en tröja :)

Ganska fint var det med:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0