Tja

Eftersom appen till iphonen funkar ju aldrig, konstigt när det alltid funkar på ipaden? :S

Iaf så gick jag en tur med honom, försökte gå väldigt fort. Dock min kossa är så lat så jag fick verkligen dra mig med honom x).
Sen så blev han rädd för något och var nära på att ramla, suck!
Sista 10 min gick vi i Amadeus takt och bara myste, underbart med månens ljus, kallt och snö, även den bästa vän som finns som bara går och säger inte något taskigt! Riktig vän kallas det! Min underbara Amadeus<3

Tiden för Mirja blev ändrad till söndag kl 14:00 :).

Imorgon går jag upp kl 7 för att gå ut och springa, eftersom det är så tidigt är förhoppningsvis ingen vaken och ja behöver inte se ut som en idiot som springer på vägen framåt och tillbaks ;D

Saknar gran canaria



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0