Tävlings sugen delux

Jag är så tävlings sugen, det är sinnes vad jag vill ut och tävla!
Så träning och träning med Amadeus mun så hoppas jag innerligt vi kommer ut :D!
Nästa gång jag rider i ridhuset blir det lång och låg form, jag själv tycker det är enklast att jobba honom hög, så till onsdagen blir det lång och låg form!

Sen hoppas jag efter ett tag att jag hittar en dressyrtränare!
Jag är riktigt sugen att träna för Anki, hon bor i segersta men problemet är pengar och körning.. Hon är ganska dyr, 380 kr/ träning fast hon är B-tränare och hon verkar vara riktigt bra !

Så ni får Amadeus veckoschema nu:
Måndag: rider ut-skritt (då det endast går att skritta pga hårt i marken + ojämn mark)
Tisdag: rider ut, skritt om inte snön kommit ;).

Onsdag: Rider nog i ridhuset, låg och lång form hela passet.

Torsdag: Tömkör i hagen, i grimma ofc ;)

Fredag: rider ut och hoppas på snön kommit då blir det alla gångarter.

Lördag: rider i ridhuset igen, lång och kåg form.

Söndag: rider ut, om snön kommit så tror jag vi ska konditions träna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0