Tävlingar 2011

Mars 26/3 - Filipstad
Kommer ihåg att jag var inte så nöjd med dagen, Amadeus var så otroligt seg. I LC;1 fick jag 75 poäng vilket resulterade 75% (alltså var det ryttartest, förkänade inte alls det resultatet)
Andra klassen var han seg och fick ihop 66 % och kom fyra, sen kom laget 4a totalt :D
image description
25/4- Björkliden
På banan dog han, inte alls så nöjd. Då han var super fin på framridningen, tog min första 9a och fick 69% denna klass var LC;1 eller 2 kommer inte ihåg x)
Andra klassen LB:1 var han fin på framridningen och dog inne på banan, inte nöjd, vi fick 64%
(hade bara filmer och ingen bild) även lagtävland, gick precis utanför placering m laget.
5/7- Karlstad
LC;1 Inte nöjd för 5 öre, fick 64 % och en 4a plac, han var även öppen i formen, vilket händer sällan x)
LB:0 Var han mycket finare, gjorde en hel del missar men var så sjukt nöjd ändå! 64% och delad 2a!
Sen tog helvetet över...
5/29 - Tror de var hagfors, framridningen super nöjd med! Inne på banan dog han, gapade och grejade med munnen, LB;0 var klassen och fick 65% (förtjänade 55& kanske?) även massa vattenpölar som förstörde.
LB:1- lagklass, var ännu värre med munnen, lite piggare, galoppen sket sig, eller allt sket sig vill säga. 59% fick vi.
sen sista tävlingen för året
6/6- bellevue, här gapade han genom sig programmet, ville inte gå på volt. Verkligen allt sket sig, från den tävligen bestämde jag mig att inte tävla mer det året.
(ingen bild, utan film)
Vi var alltså ute på endast 5 tävlingar det året, och jag var nöjd med 1-2 starter.
2012 ska bli vårat år, ska rida för att vinna och inget annat! Ska leta efter känslan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0