Så sorry ;)

Har inte orkat blogga på ett tag, det känns även bra att kunna ta lite vila  ibland ;). Nu har jag lite tråkigt så tänkte bara visa så jag levde. Ska faktiskt träna lite engelska, opps hade visst lite prov imrn, duktigt ;o. Efter lite träning blir det åter igen kolla film, vampire diaries x).
Amadeus har gått lungt det sista, typ travat lite lätt ute å så :). Nu när det är så hårt i marken och går typ inte att trava ute, så gör jag många halter och igångsättningar, för Amadeus har lite problem med att han drar upp huvudet när jag vill bromsa, tränar även med att bromsa mest med sätet vilket går strålande ;).
Imorgon blir det att rida på banan, eller får se om det är fullt eller inte. Ska då ha nosgrimma, inte för att stänga ingen munnen, utan mer stöd för bettet + att han inte ska lägga över tungen över bettet, då får han nämligen lite problem med att andas.
Jag förstår faktiskt Amadeus varför går och gapar, sticker ut tungan m,m. Han har ju inte haft bett på sådär 6 mån, eller bett har ju haft men inte regelbundet så såklart är det lite ovant.
vi har typ 3 mån på oss att sätta igång innan jag planerat första tävligen ;). Jag åker FÖRSTÅS bara om han går stilla med munnen å så, inte för att tävla bara ;)
Världens snyggate pojke<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0