Lite snabbt !

Ska kolla lite film innan jag ska sova ;).

Red ut med Hanna och Fanny idag, står oxå i stallet. Amadeus var pigg, riktigt pigg :D!
När vi galoppera så bocka han lite grann och stack iväg ;). I skritt skulle han gå jätte fort och ville helst bara springa. Han är så rolig att rida när han är så pigg :).

Sen efter ridningen så gjorde öppna från marken, vilket gick så strålande bra i det svåra varvet! Han försökte inte gå över mig en gång och jag behövde inte ha min vikt som motvikt när han ska göra en riktig öppna!! Han gjorde det väldigt enkelt! :D!

Dock blir muggen värre, idag bara när jag skulle linda honom så drog han upp benet mot magen... Han har aldrig haft så ont förut... Svullen och varm.
Ska prata med mamma som får ringa veterinären och fråga vad vi ska göra m,m.
Orkar verkligen inte med raspen/muggen längre.

Där han har ont är vid raspen på senan...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0