Lat?

Orkar verkligen inte rida, var meningen att jag skulle rida i ridhuset idag, typ kl 19, men tror jag tar de imrn ist. Så Amadeus får vila lite, tar in honom snart och pysslar om honom.

Det regnsnöar ute typ, då blir man inte heller så motiverad till att rida.
Jag gillar mer att bara va i stallet/pyssla med hästen än att rida för tillfälligt. Vädret är så tråkigt och jag bara väntar på att det ska bli ljusare ute. Orkar verkligen inte med mörker och regn. Det hade vart mycket roligare och rida om det var mkt snö och kallt eller varmt och ljust :o!

Min motivation till att rida är inte i topp, utan mer bara va i stallet- för visst finns det inget bättre att va i ett stall ;).




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0