Dagens ridpass

Red ut med Hanna idag, vilket var skoj :D! Amaedus var även superfin idag :D!
Red ut barbacka med mina lite tjockare reflexer (det fodrade reflextäcket alltså) för jag frös så sjukt mkt x). Så barbacka + tjock padd att sitta på + fodrat reflextäcke = varm :D!
Gjorde lite öppna, vilket satt perfekt! I traven var han idag även rikigt fin och pigg, tänka sig Amadeus pigg, inte så vanligt - MEN han har faktiskt hållt sig pigg på i flera dagar nu (?) sjuk kanske? ;). Bara kul för mig .
När va galoppera gjorde han skitfin fattning och galoppen blev lika :D. Även i vänster gjorde han fin fattning + fin galopp! Dock så skvatt han för något och bytte sååå fint till höger igen..
Jag ville byta tillbaka, då passade Amadeus på att bocka lite ;).  Dock  bytte han inte..
Imorgon är det typ massa prov ;o. Eller ett i Djuren i Naturbruk, och typ något muntligt i engelska... Och det värsta av allt är jag inte har tränat, skulle egentligen tränat med Amadeus (enda gången jag vågar prata engelska utan att skämmas) men har inte fått papprena. Så ja..
Nej nu ska jag sooova, upp 05;45 för att släppa ut hästarna :D!
Måste bara visa denna fina bild på kurre ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0