Dagens ridpass

Red på traktorplan, lite dressyr ;). Höll mig endast till trav och skritt.

Där jag red var det isigt så därföt kunde jag trava på en volt. Jag försökte själv få honom lugn och jobba igenom med hela kroppen, vilket gick i slutet.. Då först kunde han gå på tygel utan att varken öka eller gapa ;).
Annars nöjd! Till lördagen blir det ett till pass i ridhuset :D! Känns så kul nu när man kanske kan tävla! Eftersom Amadeus mun blivit så mycket bättre så är det bara träna vidare :D!

Amadeus mugg är liiite bättre, han ömmar fortfarande, men inte lika kraftigt :D!
Jag har morgonjour i stallet imrn! :).

Nu ska ja gå och ta mig lite kvällsmat och sen kolla lite film sen sängen ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0